دریافت آنلاین اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين – کامل

داونلود فوری اعتماد مصرف كننده به الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين – کامل – دانلود سریع تجارت مصرف سنگاپور – دریافت سریع

دریافت آنلاین اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين – کامل
مهدی رضایی 1394/06/19
دسته بندی : مقالات ترجمه شده
0

عنوان انگلیسی مقاله: Consumer trust in e-commerc

عنوان فارسی مقاله: اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

فایل حاوی هم متن اصلی و هم متن ترجمه شده می باشد

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 48

گزیده ای از متن انگلیسی :
Department of Decision Sciences, School of Business, National University of Singapore, 1 Business Link 117592, Singapore
Received 27 July 2006; accepted 4 February 2007
Available online 24 March 2007
Abstract
This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States, Singapore and China. The
results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively
related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived
risk. Implications of the results are discussed.
2006 Elsevier Ltd. All rights reserved.

گزیده ای از متن ترجمه شده :

اين تحقيق سوابق و پيامدهاي اعتماد مصرف كننده را در آمريكا ، سنگاپور و چين بررسي مي كند . نتايج نشان مي دهد كه شهرت و اطمينان سيستم يك فروشنده اينترنتي و گرايشي طبيعي مشتري به اعتماد بطور قطعي مربوط به اعتماد مشتري مي باشد . اعتماد مشتري رابطه مثبتي با طرز تلقي و رابطة منفي با ريسك مشاهده شده دارد . مفاهيم مورد بحث قرار گرفتند .



خرید و دانلود | 10,000 تومان

گزارش تخلف به پلیس سایت

سفارش فایل اعتماد مصرف كننده به تجارت در آمريكا ، سنگاپور و چين – دسترسی فوری – دانلود كننده اعتماد تجارت – با کیفیت مطلوب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *