دانلود مقاله ترجمه شده طراحی و ارزیابی یک ایفای نقش آنلاین در مديريت تعارض – ارزان و با کیفیت

دریافت فوری دانلود مقاله ترجمه شده طراحی و ارزیابی یک ایفای نقش آنلاین در مديريت – دسترسی فوری – داونلود فوری شده ایفای مقاله – با کیفیت مطلوب

داونلود فوری مقاله ترجمه شده طراحی و ارزیابی یک ایفای نقش در مديريت تعارض دسترسی فوری – دانلود سریع ترجمه آنلاین نقش کیفیت اصلی

دانلود مقاله ترجمه شده طراحی و ارزیابی یک ایفای نقش آنلاین در مديريت تعارض – ارزان و با کیفیت
سجاد جمالی 1394/07/16
دسته بندی : مقالات ترجمه شده
0

عنوان انگلیسی مقاله:  Designing and evaluating an online role play in conflict management
عنوان فارسی مقاله: طراحی و ارزیابی یک ایفای نقش آنلاین در مديريت تعارض
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12

بخشی از متن همراه با ترجمه:

:Abstract
Purpose – This paper aims to identify, through a literature review, key issues regarding how online
role plays can be designed and to apply them when designing a role play on conflict management.
Design/methodology/approach – By drawing on the key issues identified in the literature review,
a role play on conflict management was designed and evaluated. Data were collected by developing a
survey that focused on perceived learning, participation and satisfaction.
Findings – Overall, a majority of the students felt that they learned and participated in the role play.
The most positive finding was that the students were satisfied with their role play experience.
Research limitations/implications – Researchers are urged to further develop the dimensions
and measures of online role play success. The measures that were developed for evaluating perceived
learning, participation and satisfaction with role plays can be further developed and tested. It is
suggested that the effects on learning need to be further explored.
Practical implications – It is suggested that teachers take the identified key issues of online role
play design into account. An important challenge seems to be to encourage students to reflect and do
additional reading and research in relation with online role plays.
Originality/value – Online collaboration is commonly argued as beneficial from an e-learning
perspective. However, a challenge for research and practice is to learn how collaborative e-learning
activities may be develop

چکیده:

هدف: هدف از این مقاله معرفی ایفای نقش آن لاین از طریق مسائل کلیدی و مرور مقالات و منابع در خصوص چگونگی طراحی و به کارگیری ایفای نقش آن لاین هنگام طراحی مدیریت تعارضات است.

طراحی / روش/ دستیابی

با در نظر گرفتن موضوعات کلیدی مشخص در بررسی مقالات و منابع، ایفای نقش در مدیریت تعارض طراحی و ارزیابی شده است. این اطلاعات از طریق بررسی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایتمندی جمع آوری شده است.

یافته ها

در کل اکثر دانش آموزان احساس می کردند که ایفای نقش را آموخته و در آن شرکت کرده اند. بیشتر یافته های قطعی این بوده است که دانش آموزان از تجربه ی ایفای نقششان راضی بوده اند.

محدودیتهای تحقیق/ مفهومات ضمنی

محققان سعی دارند ابعاد و مقیاس موفقیت را در ایفای نقش آن لاین گسترش دهند. مقیاسهایی که به منظور ارزیابی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایتمندی از ایفای نقش بدست آمده قابل گسترش و آزمایش است و تاثیرات آن بر یادگیری نیاز به واکاوی بیشتر دارد.

مفاهیم کاربردی

توصیه شده است که معلمان مسائل کلیدی مشخص طرح ایفای نقش آن لاین را در گزارش ذکر کنند. به نظر می رسد تشویق دانش آموزان برای تفکر و تامل، مطالعه و تحقیق بیشتر در رابطه با ایفای نقش آن لاین مهمترین چالش است.

اصالت/ ارزش

همکاری آن لاین مفیدتر از چشم انداز یادگیری اینترنتی مطرح شده است. اگر چالش بر سر پژوهش و تمرین به منظور یادگیری نحوه گسترش فعالیتهی یادگیری اینترنتی گروهی است.

این مقاله بر این موضوع متمرکز شده است که چگونه می توان ایفای نقش آن لاین را طراحی و ارزیابی کرد.



خرید و دانلود | 6,000 تومان

گزارش تخلف به پلیس سایت

فایل مقاله ترجمه شده طراحی و ارزیابی یک نقش آنلاین در مديريت تعارض خرید آنلاین – سفارش فایل تعارض مديريت مديريت کامل
سفارش فایل دانلود مقاله ترجمه شده طراحی و یک ایفای نقش آنلاین در مديريت تعارض تعارض – دسترسی فوری – سفارش فایل تعارض مقاله ترجمه – ارزان و با کیفیت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *