دانلود فایل مقاله ترجمه شده تحقق بخشی مزیت رقابتی مدیریت روابط کارکنان با استفاده از فن آوری اطلاعات – دریافت سریع

سفارش فایل مقاله ترجمه شده تحقق بخشی رقابتی مدیریت روابط کارکنان با استفاده از فن آوری اطلاعات – ارزان و با کیفیت – فایل آوری ترجمه بخشی – با کیفیت مناسب

دانلود فایل مقاله ترجمه شده تحقق بخشی مزیت رقابتی مدیریت روابط کارکنان با استفاده از فن آوری اطلاعات – دریافت سریع
سجاد جمالی 1394/07/16
دسته بندی : مقالات ترجمه شده
0

عنوان انگلیسی مقاله:

 ؟Employee relationship management — Realizing competitive advantage through information technology

عنوان فارسی مقاله: 

تحقق بخشی مزیت رقابتی مدیریت روابط کارکنان با استفاده از فن آوری اطلاعات

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
 

 

 

بخشی از متن همراه با ترجمه (چکیده مطلب):

abstract
Employee relationship management (ERM) constitutes an emerging trend of managing human
resources by building and maintaining individualized and mutually valuable relationships
with employees based on information technology. However, given the early and still emerging
state, there is little knowledge and agreement regarding ERM. Hence, the current paper
attempts to clarify the concept and derive research implications. The formation and the
strategic, processual and technological components of ERM are derived and discussed based on
the Customer Relationship Management (CRM) concept that preceded it. As a result, a first
general outline of an interesting and ambitious concept is presented. Based on the outline,
major implications for further conceptual elaboration, theoretical foundation and empirical
evaluation of ERM are derived to propose directions for future research.

 

چکیده:

مدیریت روابط کارکنان، روند نوظهوری را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلاً ارزشمند با کارکنان مبنی بر فناوری اطلاعات تشکیل می دهد. اگرچه این روند تازه تأسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت روابط کارکنان، دانش و توافقات کمی در این رابطه موجود می باشد. بنابراین، مقاله پیش رو بر این تلاش استوار است تا مفاهیم و مضمونات این تحقیق را روشن و بیان سازد. اجزای تشکیل دهنده ی فرایندی و استراتژیکی فناوری در مدیریت روابط کارکنان، مشتق شده و بر اساس نظریه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. به عنوان نتیجه، یک طرح کلی از مفهوم جالب و قابل توجه ارائه می گردد. بر اساس طرح مزکور، مفاهیم عمده برای جزییات مفهومی بیشتر، اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت روابط کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای تحقیقات آتی بدست آمده است. 



خرید و دانلود | 12,000 تومان

گزارش تخلف به پلیس سایت

دریافت فوری مقاله ترجمه تحقق بخشی مزیت رقابتی مدیریت روابط کارکنان با استفاده از فن آوری اطلاعات – خرید آنلاین – دانلود سریع اطلاعات مزیت مدیریت – کامل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *